fredag 10. september 2010

Møtet med elgoksene:)


For noen uker siden tok jeg en litt lengre skogstur opp til et natureservat som ligger ikke langt fra der vi bor. Hadde egentlig planer om å ta bilder av et Storlompar som jeg vet holder til ute på et vann der, men dem så jeg ikke noe til denne kvelden.



Jeg fant derimot disse to ved et lite tjern...jeg trodde først det var en okse og ei ku, men når jeg fikk sett nærmere på bildene så jeg at det var to okser:)
Den ene ble skeptisk til mennesket som sto og tok bilder, mens han som var i vannet tok det hele med ro og spiste seg ferdig før han vasset i land og forsvant rolig avgårde....




Det var dårlig lys og bildene er forstørret en del så derfor ser de nokså "grumsete" ut, men jeg turte ikke å gå nærmere disse to:)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar