tirsdag 1. mars 2011

Hodepinedag..


Enkelte dager er verre enn andre, dagen idag er en sånn.....skikkelig hodepinedag....men men, det går over, så lenge hun som eier hodet har vett nok til å ta det med ro så lenge det står på :-)
Egentlig skulle jeg vel ha funnet sofaen ei lita stund, men samvittigheta er bedre om jeg holder meg sittende på en stol (kan da vel ikke ligge på sofaen midt på dagen, en helt vanlig tirsdag :-P )


Men jeg kan iallefall få lagt ut noen bilder jeg har tatt litt sånn nå og da tidligere.....har gått over til å bruke Picasa og ting ble pluttselig så mye enklere, skjønner ikke hvorfor jeg ikke har gjort det tidligere....Men gamle vaner er nok vondere å vende for enkelte av oss :-)



 Bildet under her er av "spiseplassen" til en hare som har hatt tilhold her i hele vinter, utrolig koselig å ha et såpass sjeldent dyr som haren i hagen sin, men jeg tror nok ikke epletreet under her enig i akkurat det.
Eller sjelden og sjelden, det er harespor absolutt overalt rundt her og når jeg var på skitur i skogen i helga så jeg utrolig mye nedgnagde greiner og harelort så denne vinteren er det mye av den...

Den som holder til i hagen vår sitter under fuglebrettene og eter solsikkefrø og havre som har falt ned, pluss greinene til epletreet da :-)
Den sitter bare et par meter fra husveggen, og når jeg og guttungen står i vinduet å ser å den, titter den bare på oss ei lita stund før den fortsetter å ete.... Ser sporene går bortover mot kirkegården så det er nok fare for at en del planter og busker der har fått gjennomgå og, men den må jo ha mat..
Tok bilder av den en kveld den satt utenfor her, men de bildene har forsvunnet på veien fra kameraet til pcen, utrolig irriterende. men er sånnt som skjer.. får vel nye sjanser!

1 kommentar:

  1. Hadde jeg ligget på den kirkegården hadde jeg nok syntes det var trivelig med sånt besøk, så kunne rosebusken min bare få gå fløyten.
    Nydelige bilder, kjenner det helt inni sjela når jeg ser de tre øverste...

    SvarSlett