lørdag 20. mars 2010

Møkkavær!!!!


I det siste har det vært skikkelig "drittvær".........En mellomting mellom vinter og vår:)
Lite å ta bilder av da alt er bare grått, hvitt og vått om hverandre, eneste trøsten er vel at våren kommer litt nærmere for hver dag:)



Ble ei lita stund med opphold i dag og jeg fikk sitte på med gubben som var ute og kjørte gamp så da ble det tatt noen få bilder!!
Ingen spesielt fine....Skulle egentlig ta av tåka som drev og "danset" rundt i dalen her , men innen jeg kom meg opp dit jeg skulle for å ta bilder så forsvannt den innover marka:(



Gleder meg uansett til litt lysere vær og for ikke å snakke om når det begynner å bli grønt og liv i skogen igjen:) Eller liv er det jo der hele tiden, men det er større sjanser for å se det når snøen begynner å forsvinne!!


1 kommentar:

  1. Sånn er det bare innimellom - ingen ting - iallefall tilsynelatende - å ta bilde av Men de to første bildene dine hadde et herlig lys, og det var vel godt å komme ut åkke som???

    Ha en flott søndag!

    SvarSlett