mandag 22. mars 2010

Tur med hundene ut i finværet:)


Egentlig hadde jeg mye anna jeg skulle ha gjort idag, men været var sånn at så fort det jeg MÅ gjøre var unnagjort dvs: fjøs, stall og litt husarbeid så tok jeg sekken på ryggen og tok med meg hundene opp i skogen:)
Innimellom er det så utrolig godt å ta en sånn tur helt alene med hundene og naturen.....DET er medisin for både kropp og sjel :-)


Kjedelig motiver, men været er helt nydelig...håper det blir sånn noen dager fremover.


Ticko, den eldste av hundene våre elsker å være med, men helsa er ikke den beste lenger, så han har begynnt å forstå at det kan være lurt å sette seg ned og slappe av litt innimellom:D







Bildet under her tok jeg med det samme jeg kom hjem igjen, dette må da være et sikkert vårtegn?? :-D

1 kommentar:

  1. Ingen kjenner vel de værforandringene bedre enn meg ;-) og klart får en en enorm opptur nå når det endelig har blitt litt opphold, sukk..., velfortjent spør du meg, for du så tålmodige vi har vært.

    Vært flittig med kamera de siste dager du ser jeg, og først nå har jeg tid til å sette meg godt tilrette på en stol her for en bloggrunde. Litt travle dager du vet.

    Anneklem til Anne

    SvarSlett