onsdag 12. mai 2010

11 og 12 Mai.



To kvelder på rad har jeg og junior vært på tur i skogen, med kamera, drikke, salt Dent som niste og kniv :-) skogen er rene paradiset for en nysgjerrig guttunge på 8 år så den første kvelden var vi ute i 3 timer! Heldigvis litt mindre i går, da den eldste på turen (ehmm) var litt småsliten...
Rådyret under her ble skremt av oss og måtte lete litt før det fant en passende plass å sprette over gjerdet som går der....og det var "sprett" i ordets rette forstand....trengte ikke noe tilløp den der nei!


Har ikke peiling på hva denne blomsten heter, men den vokser i blomsterbedet mitt....




Blir bare kjedelig bilder av skyer og blå himmel nedover her nå, men jeg liker skyer :-)
Jeg er bare glad vinter og kulde forsvinner og gir meg andre ting å ta bilder av......







Ikke så veldig grønt her enda, men med noen dager til med sol og varme så begynner det nok å grønnes her og!

1 kommentar: