søndag 9. mai 2010

Søndagstur...


Sola kom frem sånn nå og da idag og , så etter joggetur og middag bestemte jeg meg for å gå en liten tur..
Blir stadig mer å ta bilde av for tiden, noe jeg virkelig fryder meg over.....Jeg begynnte å bli drit lei av snø og kuldebilder.



Turen ble myyyye lenger en den egentlig skulle fordi jeg til stadighet så noe jeg måtte bort å se på eller så skulle jeg bare over den bakketoppen for å se hva som var på den andre siden.....Takk og lov at jeg gikk alene :-)



Jeg klarte å rote meg inn i denne granskogen, etter å ha skremt en stakkars elg (den skremte meg og) En utrolig fin plass....og med så tett granskog at så og si ingenting grodde på bakken.



Tenke jeg skulle prøve å finne tilbake til denne plassen når det var skikkelig sol en dag...kanskje jeg klarer å få til noen fine bilder med solstråler som presser seg inn i skogen.



Bekken som rannt var et mindre pent syn....full av leire...noe som ikke er så uvanlig på denne tida...og når alt i rundt består av leire og atter leire så blir det sånn om våren.









De to bildene under her er forrstørret litt....Kjøttmeisen var sinna på meg fordi jeg hadde tydeligvis ikke noe der å gjøre, mens hakkespetten kun var opptatt av lysstolpen den hadde okkupert....






1 kommentar:

  1. Fantastisk fine bilder fra turen din.Herlig med sånne turer alene med bare fotoapparatet som følge.Ha en fin dag:)

    SvarSlett