fredag 21. januar 2011

Og tiden går.....


 Og jeg er altfor dårlig til å ta meg tid til å sette meg ned og skrive i bloggen, eller kommentere hos andre, uansett hvor lyst jeg har så er det andre ting som kommer i veien:( pluss at det har vært influensatid her i gården...
Det har blitt lite turer i skog og mark i vinter, mye på grunn av snø og lange perioder med skikkelig kaldt vær. Stort sett har turene gått langs brøytede veier, men bilder har det nå blitt uansett.
Sist helg var jeg og ei venninne til Lillestrøm på årets fotomesse, og siden været var bra så gikk turen over Dovre (noe som egentlig var en av høydepunktene på turen for min del) Det varierte mellom -25 og -30 grader der så det ble ikke tatt stort med bilder utendørs. Fjell med snø og sola som skinner er jo helt nydelig, uansett hvor kaldt det er :-)
Elgen på bildet over her møtte vi lenge før Dovre, den lå et lite stykke fra veien og tok livet helt med ro, selv når jeg hoppet ut av bilen og tok bilder av den. Men dårlig lys og mye zooming gjør at bildet er elendig :-( På vei opp Drivdalen fikk vi øye på 2-3 moskuser som gikk oppe på toppene, regner med det var flere som var oppå der, men vi hadde ingen planer om å opp dit for å sjekke:) Bildet av moskusene ser litt uklart ut, men det blåste og var snøføyk på toppen der så det er nok derfor det ser litt "tåkete" ut :-)











 Bildene unde her ble tatt inne fra bilen, i fart så kvaliteten er så som så..men jeg syns de ble brukbare lell..





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar