lørdag 1. oktober 2011

Jeg har en busk i hagen....

Eller busk kan det kanskje ikke kalles, heller et lite tre, men hver høst får det de nydeligste farger.















Lagret bildene som PNG-filer, men når Picasa laster dem opp blir de omgjort til JPG-filer...sikkert på grunn av størrelsen, men håper kvaliteten ikke taper seg så voldsomt, ikke at de var så fryktelig bra, men de har hatt en tendens til å virke mye skarpere i redigeringsprogrammet mitt enn de gjør når jeg legger dem ut her:)
Bildet under her er bare tatt helt tilfelldig, i hagedammen vår.







Og det siste bildet som jeg tok i går kveld da jeg og en venninne tok en kveldstur for å se etter dis på dette vannet, men ingen dis, bare kjedelig mørke!
De fleste bildene jeg tok ble slettet, men jeg beholdt dette, selv om det virker litt mørkt og dystert:)

4 kommentarer:

  1. Fantastiske farger Anne, spesiellt på dine to første her!! flink til å se små detaljer du, øver meg jeg også :-)

    Sett alle bildene dine i stort format og kan i grunn ikke skjønne at de ikke er skarpe? råbra spør du nå meg, men skjønner ikke helt den opplastnings`greia`di? for mine blir jo lagret i png??? og det på Picasa... vi får se litt på det sammen. MEN jeg skulle nå gjerne ha sett bildene dine litt større på bloggen da :-) de hadde fortjent litt større plass på den siden din :-) ja d ty no æ ja

    Varm klem etterlates her å!

    SvarSlett
  2. JUHU!!! much better my friend :-)))))

    Ang. lagring: jeg gjør som følger = redigerer bildet litt i Photoscape, åpner det så i Paint, BARE for å gjøre om til png format, SÅ tilbake i Photoscape og forandrer størrelsen.

    Komprimeres visstnok på en litt annen måte, uten at informasjon i bildet går tapt. Men egentlig sjø, idiot i hodet på slike ting.
    Vi har diskutert det i fotoklubben, men går pitte litt over hodet på meg skal jeg være veldig ærlig, og det skal man vel...

    Klem i kvelden.

    SvarSlett
  3. Så flotte farver:)) Elsker høsten med dertil tilhørende farvespill:))

    SvarSlett
  4. Nydelige bilder, og for noen farger!!! wow!1

    SvarSlett