søndag 13. juni 2010

Sol og skyfri himmel :-)


Var faktisk en dag med skikkelig fint vær forrige uke og jeg og junior benyttet da kvelden til å ta en skogstur :-)



Jeg aner ikke hva slags fugler som har lagt eggene i redet over her, men det er et bittelite rede bare en meter fra bakken.... Håper på å få tatt bilder av ungene når den tid kommer. Ble dårlig bilde, men jeg vil ikke gå for nærme...





Stakkaren under her virket noe forskremt og bortkommen, men foreldrene fløy rundt og brukte kjeft på oss når vi passerte så jeg regnet med at alt var i orden...




Reiret unde her er vel kjent for de fleste, måkereir..... og av alle plasser de bygger reder så har de bygd et på beitet til kyrne våre...og hver fordømte gang jeg må bortover jordet for å hente kyr som ikke vil inn så kommer de stupende og suser rundt ørene mine.....
Lite trivelig, men jeg satte opp påler og tråd sånn at ikke kyrne skulle trampe reiret og eggene i stykker lell da :-)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar