mandag 5. oktober 2009

Høstskyer.



Tross dårlig, nei, elendig vær i høst, så er det små øyeblikk hvor det går an å ta fram kameraet og få tatt noen bilder. Jeg har en forkjærlighet for skyer, så det blir en del bilder av det:)

Fikk tatt dette bildet fra verandaen vår en kveld, veldig greit å ha veranda med utsikt rett mot solnedgangen, ikke at det var så mye sol å se, men skyene var flotte.









I går var det faktisk opphold ei lita stund og jeg var rask til å finne frem sekken og begynnte å rusle opp i skogen, kom ikke særlig langt før min bedre halvdel ringte og fortalte at svigerfar sine hester (ok,den ene er vår) var på full fart nedover mot veien. så den rolige spaserturen min ble pluttselig en trimtur, siden hestene ikke var så langt unna der jeg gikk.... Det var ikke verdens enkleste sak å skyndte seg avgårde, når stien var en skikkelig "gjørmesti" og himmelen pluttselig åpnet slusene for dagens absolutt verste regnskur. da ble det virkelig en utfordring å gå:)
Men vi fikk fanget gampene og fikk dem inn i stallen og jeg kunne rusle hjem igjen, gjennomvåt og sliten, men turen ble fin lell.
Dessuten fant jeg ut at kamerasekken min er alt anna en vanntett så en ny ble bestilt idag..



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar