fredag 2. oktober 2009

Styggvær!!






Sitter enda en gang inne forran pcen, fyrer i ovnen og ser ut på et mildt sagt dårlig vær. Har vært ute og gjort unna en del ting som må gjøres når man har gård og stall, men tiden frem til kveldsstellet i fjøset blir nok tilbrakt inne:)


Har funnet frem noen blomsterbilder som ble tatt i sommer, ikke at jeg er så veldig glad i hagearbeid og blomster, men når man bor på en såpass "offenlig" plass som vi gjør så syns jeg hagen bør være sånn noenlunde i stand.


Kvaliteten på bildene er nok så som så, men jeg liker å ta bilder og så får resultatet bli bedre etterhvert som jeg lærer mer.
























Den vesle Solsikken er en av mange som kom opp etter vinterens fugleforing, disse ble ikke så store, men veldig pene, ulempen var at de kom opp på de rareste plasser så en del av dem ble ødelagte, men noen fikk stå ifred. Gleder meg allerede til alle småfuglene som kommer til vinteren, (noe positivt med vinteren og) nå som jeg har et skikkelig zoomobjektiv så blir det kanskje noen fine bilder av både småfuglene, ekorna og hakkespetten som dukker opp i blant.

En av mine favorittblomster er middagsblomstene, utrolig fine farger og , ikke minst, de klarer seg stort sett selv, når man har fått plantet dem i jorda:)












Et skikkelig sammensurrium av bilder her, men de er alle tatt i hagen min denne sommeren.

De er tatt i Raw så fargene ble ikke helt bra når jeg konverterte dem, enda en ting jeg tydeligvis må lære:)







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar