lørdag 30. oktober 2010

Høstferie....

Guttungen hadde høstferie for et par uker siden og jeg fikk fri fra fjøs og stall så vi tok en tur til mine hjemtrakter.
Gjorde egentlig godt å reise bort og bare være sammen med guttungen uten mas om skole, fjøs og andre "hverdagslige" ting....


Slet med å få til noen brukbare bilder da været ikke var det beste, unntatt den dagen jeg gikk en lengre tur opp i marka på et sted som engang var et populært turmål, men som med årene har blitt mer og mer bortgjemt på grunn av at nye trær vokser opp. Men det er jo sånn det skal være i naturen..



Så lite dyr, untatt en del nøtteskriker som kom frem hver gang jeg ikke hadde med kamera, har et nydelig vann ved der foreldrene mine bor, og der bruker det å være flott frostrøyk å ta bilde av, men den eneste dagen den var der var den dagen vi satt på bussen for å reise hjem....bedre lykke neste gang...



 Bare juks og fanteri med det bildet under her da, men morro å leke seg litt innimellom.


Bildene under her er tatt av ei stor staselig hengebjørk som står oppi skogen hjemme...flott tre, med en nydelig gulfarge.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar