torsdag 20. mai 2010

Kveldstur :-)

Når jeg lasta inn bildene nå så kom alle sammen i helt feil rekkefølge, disse solnedgangsbildene skulle jo komme tilslutt??
Jaja....uansett så skulle jeg og Berit rusle en liten tur oppover i skogen i går, fra tidligere turer vet vi at noen dyr får vi sjelden sett da vi har en tendens til å gå og skravle og flire av ett eller anna, men det er trivelig så da får vi heller nøye oss med å ta bilder av fugler som bryr seg lite om oss og andre ting i naturen som ikke stikker av når to skravlete kjerringer kommer bortover stien :-)



Bildene av en liten solnedgang tok jeg seint i går kveld, mens jeg drev og hadde inn gampene, tror de var en smule forarget over at matmor fløy frem og tilbake og tok bilder isteden for å slippe dem inn til mat fortest mulig :-)



Til og med små bekker som renner pent og pyntelig ellers i året er hissige og fulle
av vann for tiden...

Bildet under her er tatt ei stund før sola gikk ned, men himmelen var fin lell.




Et gammelt plantefelt er en spennende plass å ta bilder, når jeg bare får lært meg dette med lys....sukk!



Påskeliljene tok jeg her hjemme før vi gikk tur, kjempefine blomster!





"linselusa" under her måtte jo selvfølgelig komme i veien...haha :-)




Hvitveisa har endelig kommet og nå er det virkelig fint å tussle rundt i skogen....





Blåmeisa under her var en tanke hissig så vi kom vel litt i veien for han vil jeg tro.... Jeg hadde ikke zoomobjektivet, men det ble da ikke så ille lell..



Tror vi var oppi skogen i 3 timer, og kom blide og fornøyde tilbake, kjente det godt i beina, ihvertfall hun jeg gikk sammen med :-) men turen var kjempefin og jeg håper det blir flere sånne i fremtiden....kanskje ikke sååååå lange, ikke alle ihvertfall.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar