lørdag 22. mai 2010

Snart sommer?


I mangel på overskrift ble det "snart sommer", stemmer jo ikke det da, ihvertfall ikke i skrivende stund :-) men bildene ble tatt på enda en av min og guttungens skogsturer så "tur" begynner å bli en litt for velbrukt overskrift (og jeg har dårlig fantasi)

Tulipanene har endelig begynnt å vise frem fargene sine :-D



Fryktelig til motlys på dette bilde, men poenget var å vise frem svermen av mygg, knott eller hva det nå var som svirret rundt!


Har et objektiv ikke har fått brukt så mye enda, men som jeg er storfornøyd med....Måken under her er forstørret utrolig mye, men bilde ble da ikke så verst lell...



3 kommentarer:

  1. Oj sann, du går og går du også, he he men har du sett beveren ved elva???

    SvarSlett
  2. Ikke sett beveren nei, men det jaktes vet jeg, med kamera ja :-) Tror nok også at tidlig morgen eller tidlig kveld kan være løsenet!!

    Lyset du!! :-) bruker sola og skygger bare, tja.., når vi ser den da, sola je maner jeg. Litt sånn bob bob vær hele denne helga i grunn, men en liten luftetur bare det val bli i dag også, men stresser ikke nei, litt godt å bare daffe litt rundt også. Hulderklem

    SvarSlett
  3. Nydelige bilder.Herlig nå når det grønnes ute i naturen.Syns bildet av myggsvermen va stilig jeg.Ha en fin uke:)

    SvarSlett