lørdag 23. april 2011

Været overrasker innimellom:)


Var en snartur på hjemstedet mitt i går og på vei hjem dukket dette opp.
Og snill som min bedre halvdel er så stoppet han så jeg fikk ut å leke med kameraet.


Jeg kunne ha rettet opp bildet over her ser jeg nå...jeg så faktisk ikke hvor skeivt det var før nå :-)
Var helt greit med en halv fridag i går kjente jeg, men godt å komme seg opp av senga igjen i dag da jeg har ei kranglete skulder (igjwn) som gjøre det nesten håpløst å ligge.


Fikk mange bilder av yndlingsblomsten min, Blåveis i går og de bildene kommer etterhver, men nå skal jeg ut å nyte finværet..

1 kommentar:

  1. Det nederste <3 Nudelig.
    I forhold til den faens skuldra di :-(
    Men snillt å stoppe da - om han ikke stoppa fordi du gnålte for mye :-D

    SvarSlett