søndag 23. oktober 2011

Årets siste Dovretur (ihvertfall uten ski:



 Tok igjen turen til Dovre denne uka, det var mildt sagt elendig vær her hjemme, men med bilen fullasta med varme klær og regnklær tok vi allikevel turen opp til Dovre, noe vi etterhvert ikke angret på.



Bildet over her er tatt i bilen og uklart, men det viser iallefall litt av  vakre, men lunefulle Drivdalen.



 Ingen tvil om at vinteren i aller høyeste grad er på vei..





Kaldt og  surt, men allikevel en av de alle vakreste plassene jeg vet om.





Selvfølgelig møtte vi moskus på denne turen og, men da vi hadde med oss hund og ikke ville gå for nærme med den så ble det bare bilder på avstand denne gangen, men med de bildene jeg har fått av moskus tidligere i høst klager jeg ikke.




Himmelen var ikke helt sikker på om den skulle klarne opp og gi oss finvær eller om den skulle la slusene åpne seg....for både snø og regn, men det ble faktisk bare med trusselen og dagen ble fin.


3 kommentarer:

  1. Sukkk... jeg drømmer meg helt borte vekk her nå, ditt tredje bilde Anne!!! kompisisjonen og måten det bvar beskjært på var enormt, det var først og fremst det jeg ble sittende å studere!!

    Å ha en plass en føler seg hjemme, med en natur som går i ett med ens sjel, ingenting kan måles med det nesten :-)

    SvarSlett
  2. Oi oi oi, seie eg bara, for noen fantastisk vakre bilder Anne.

    Eg har lyst te og reisa opp der, og knipsa bilder i vilden sky. Tror ikkje eg hadde komt meg hjem med det fyssta akkurat.

    SvarSlett
  3. Fantastisk fine bilder.Har bare vært på Dovrefjellet sommerstid jeg,men skulle vært interressant å fått oppleve fjellet på vinteren også.Ikke har jeg fått sett moskusen heller.Heldig du som har fått sett det flotte dyret:)

    SvarSlett