tirsdag 2. februar 2010

Enda en tur ut i kulda!!


Egentlig så har jeg ingen ting ute å gjøre så kaldt som det er for tiden, men hvem klarer vel å sitte inne med det knallværet som er ute?
Så da hiver man full vedovnen, kler på seg såpass at man begynner å lure på om en skal til Nordpolen og rusler ut:)










Ikke så voldsomt til variasjon i bildene for tiden:) jeg er veldig glad i blå himmel og hvit snø så da blir bildene deretter......







Ble litt mørke de bildene jeg tok inne i "skogen" skog og skog......noen få trær i en klynge bak redskapshuset vårt!!
Men sola er med og da er jeg fornøyd, faktisk så varmet den bittelitt og idag....så det blir da sakte men sikkert varmere. Nå begynner jeg å bli vannt til at det er -20 hver dag så det går egentlig greit....forruten at jeg blir dritlei av å ha på votter som konstant er i veien:)





Tok dette bildet av junior i helga, det var noen og 20 minus og øyevippene hans frøs til is!!!! men det var visst ikke noe å bry seg om......Unger og kulde er visst ikke noe problem!!







2 kommentarer:

  1. Å ja!!! faktisk vet jeg nå hva du snakker om, for den treklyngen der forhekset meg noe så voldsomt når jeg var der oppe den lørdagen også.

    Faktisk tror jeg faktisk ikke jeg har lagt merke til den før, men det var sola der som gjorde at den fanget oppmerksomheten min den dagen, skal legge ut et bilde en dag jeg også.

    Og dit skal jeg tilbake ja når snøen forsvinner, og da tar vi kaffe og boller mellom trærne der tenker jeg :-) en liten Orkdals piknikk sammen. Diskuterer litt foto, livet og knipser litt sammen, det hade vært trivleig det.

    Trivleig er det også at det ikke er fullt så kaldt lenger, godt å gå en helg i møte uten et en skal fryse vettet uttav seg når en skal ut.

    God helg til deg Anne, og varm klem sendes oppover.

    SvarSlett
  2. Å,så vakre bilder,nydelig når du ser skinn av solen på snøen:)

    SvarSlett