søndag 28. februar 2010

Lenge siden sist jeg la ut bilder:(


Er lovlig lenge siden jeg la ut bilder sist gitt, men det er av den enkle grunn at jeg har ikke hatt tid til å få tatt noe særlig med bilder den siste tiden!!
Har fått tatt noen få i går og idag, pluss noen få når det var skikkelig "grisevær" med snøskurer for ei stund siden...!!
Håper på bedre tid fremover, begynner å "krible" i fingrene etter å ta bilder nå:)....



Bildet over er ikke spesielt fint, men jeg tok det med da et bilde i et tidligere innlegg og er av grinda, men da i mange minus og snø i trærne:) Artig å se forskjellen!!
Merker jeg har MYE å lære om foto enda, og for ikke å snakke om lys.....jeg "snapper" opp ett og annet som flinke folk her inne skriver om og lærer en del der, pluss en del lærebøker jeg har skaffet meg...
Er så utrolig mye å lære....er nesten så jeg begynner å ønske meg til ei øde øy, sammen med kameraet og noen lærebøker for å få fred og ro nok til å få med meg alt...uten å bli forstyrret hvert tiende minutt...hihi!!



Bilde over her er tatt på en dag med skikkelig snøskurer og sol og blå himmel inniemllom:)
Innstillingene på kameraet ble litt feil for det var ikke SÅ mørkt, ser jo ut som det er verdens undergang som er på vei:)

3 kommentarer:

  1. DER :-) var du ja!! har vært savnet vettu...

    Vet du, likte ditt siste bildet her jeg, det at det er litt mørkt får frem bare en litt ekstra stemning, og noen ganger er det jo flott med det litt mørke også. Vakkert Anne.

    Øde øy??? nesj da, kom hit, he he Gjesterommet står ledig og servering skal du få :-) ikke helt tropisk tempratur men...

    SvarSlett
  2. Godt å ha deg tilbake igjen.Syns faktisk bildet med grinda var utrolig fint jeg,flott lys og flotte farger:)

    SvarSlett
  3. just beautiful..you have to admire this wonderful vast sky!

    SvarSlett