fredag 25. mars 2011

Fullmånebilder er ikke så enkelt:)


Hadde jo fullmåne med svær måne og greier for noen dager siden, jeg gjorde forsøk på å ta bilder, men det er ikke så enkelt fant jeg fort ut!!
Tok sin tid å få lagt dem ut fordi været pluttselig fant ut at det skulle bli både flom, storm og forrykende snøvær på 2-3 dager...Det betyr med andre ord at min bedre halvdel har vært borte for å hjelpe til med å holde vann og snø unna. Og jeg har fått mer en nok å henge fingrene i her hjemme. Pluss en dundrende hodepine som har en lei tendens til å dukker opp når jeg behøver den minst.


Uansett ble det noen slags bilder av den fullmånen....ikke noe å skryte av akkurat, men artig lell:-:)
 Måtte sende ene objektivet mitt på service og ny kortleser må anskaffes da det tydeligvis er den som er problemet og ikke minnekortet som jeg har trodd tidligere. Så jeg føler meg litt "naken" uten det objektivet, men det kommer tilbake...friskt og raskt....forhåpentligvis før våren setter inn for alvor.



Begynner å kjenne at våren godt kan komme nå, nytt telt er innkjøpt da det gamle for lengst har passert pensjonsalderen....Må mest sannsynlig anskaffe ny sovepose og underlag og siden denne kroppen begynner å merke alderen og vil ligge godt og varmt :-) Så til våren blir det telttur med kamera både i nærheten her og litt lenger unna.


Drev og fikla med hvitbalansen på disse to bildene, men syns fargene på det nederste ble best...og mest likt virkeligheten. Hunden var selvfølgelig med, greit med selskap :-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar